Sötét

Ezért pusztul el az autód futóműve, és ezért lesz nagyon drága 

Feliratkozás
Megtekintés 89 E
99% 18 000 48

Az autó futóműve is olyan, mint bármilyen részegység: ha néha nem nézünk rá, meglepetés-szerűen kerülhet nagyon sok pénzbe. Mert az apró hibák még nem feltétlen drágák, viszont az apró hibák nem is feltétlen buknak ki vezetés közben, és mire érezzük, hogy baj van, már bőven több alkatrészt kell kicserélni. Most a RulettAstrán szemléltetjük, hogy miért tud nagyon drága lenni egy futómű felújítása, és mire kell figyelni közben.

Köszönjük a segítséget a Futóműwebshop csapatának:
www.futomuwebshop.hu/

Közzététel:

 

2021.júl.17.

Megosztás:

Megosztás:

Letöltés:

Betöltés.....

Hozzáadás:

Kedvencek
Megnézendő videók
Megjegyzés 0   
Ferenc Endele
Ferenc Endele 5 órája
Értem, hogy mi a szándék a sorozattal, meg egy ilyen szopórollerből sok tartalmat lehet gyártani, csak az a baj, hogy nem életszerű, ezért végül kevés a hasznosítható információ. Nincs ebben az országban senki (de tényleg senki), aki egy 1-200 ezres romra egymilliót költene pár hónap alatt. Nem azért, mert szándékosan életveszélyes romokkal akar járni, hanem mert ennyiért csak válságautónak vesznek egy ilyen romot. Amíg van műszaki, járnak vele, aztán ott hagyják az árokparton. Ha olyan tartalmat szeretnétek, ami sok ember által hasznosítható információval szolgál, akkor szerintem több értelme lenne annyiért autót venni, mint az átlag magyar szokott (mondjuk 1,5M körül), lehetőség szerint minél jobb állapotút, és arról csinálni rendberakós tartalmat, és egy tartós (legalább fél év) tesztet. Ott már lenne értelme rendberakatni a futóművet is, mert a piaci árához képest nem gazdasági totálkár...
London Trucker
London Trucker 20 órája
Mondjuk azt nem vagom, hogy a blcsot minek leszedni. Csereltem mar lengokart ket autonkoon is, de nem volt akkora muveszet.
Csaba Turi
Csaba Turi Napja
Gólyalábas megoldás rengeteg autón van.Nem baj majd belejöttök.
Csaba Csala
Csaba Csala 2 napja
Egy észrevétel. A lengéscsillapító menetére nem veretjük rá az anyát torony csapágy összerakásnál. Még rá is van írva, ne használj légkulcsot! Azért van egy belső kulcsnyilás a szár végen 😉 Persze vannak akik ráverik géppel...
Tamás Molnár
Én debreceni vagyok de nem hallottam róluk. 😄 Már csak ezért is megérte nézni. A rezsi óradíj már-már márkaszervízi árak szerintem, de valószínűleg nagyon jól csinálják meg. Köszi!
geza zserczi
geza zserczi 3 napja
Ja és az autó lassan nem ér annyit mint a szerelés
LITE PUBG
LITE PUBG 4 napja
Szia, nagyon tetszik a természeted és az egész jelenléted, lehetne veled beszélni messengeren?
János Horváth
A karbantartás mindig veszteséges,és nem nyereséget termel. Ez mindennél így van lakás,autó, stb... Az mindig biztos, hogy költeni kell az autóra, fokozatossan, és nem feltétlenül egyszerre!! Az mindig sok most ezt láttam a futóműnél ennél az autónál. A karbantartásnál sajnos ez van, de a teljes generál már soknak tűnik. Jól mondja a suzukis példánál: fokozatosan és részenként ha időben cserélik az alkatrészeket akkor nem lett volna olyan nagy összeg. Sokszor az az kérdés melyik újjamba harapjak bele? Mindegyik fáj....
Zsolt Szegedi
Zsolt Szegedi 4 napja
Láttalak Debrecenben egy Hondával!
bcsvgabor
bcsvgabor 5 napja
nekem amelyik autósboltban Starline-t ajánlanak, azt mondták hogy Monroe gyártósorról jön le a Starline lengéscsillapító. A Starline-t kb ugy kell elképzelni, mint az AZ-Meisterteile-t az unix-nál. Ő maga nem gyárt semmit, hanem "gyűjtő" cég. Meg lehet nézni a másik csatornán a lengéscsillapító összehasonlító tesztet, ahol vannak meglepetések :)
lászló somogyi
Három ember egy autóra röhej....
lászló somogyi
Gyári alkatrész? A francokat ,ott is csak beszállítók vannak ,lehúzós a srác dumája...
Gábor Hegedűs
Szerintem tök mindegy,hogy beszállító vagy sem. Egy szakműhelyben egyik az árak általában. Èn erre csak azt tudom mondani, hogy a 20 èves szarnak rohadt autóját ha elkezdi otthon csinálni, az csinálja csak majd amikor mindenfèle szerszám ès tapasztalat nèlkűl eltölt vele kb 1 vagy 1.5 hetet úgy hogy közben szabadságot kell rá kivenni meg közben nem halad otthon semmivel mert leköti az összes idejèt, miközben mást is csinálhatna vagy kereshenè a pènzt, azèrt közben gondolkodjon el rajta, hogy mennyi is az anny? Meg mi a lehúzás?
SyM bioTe
SyM bioTe 5 napja
Nyilván biztos hülye hozzá, aki évek óta ezzel foglalkozik, és van tapasztalata 😁
lászló somogyi
Ez egy fos futómű,taliga...
András Kardos
TOTALCAR=ÖREG AUTÓ SZAR!! (ez lett belőletek ,ez a műsor egyenlő a tahósággal, köszönjük, igen tartalmas, ) HOLNAP ÉN IS VESZEK MÁR EGY CSOTROGÁNYT a bontó elöl 60 -ÉRT MInt TI, AZTÁN NYOMOM A FASZA VIDEJÓKAT, mutogatom ,hogy megszívtam vele !!
Laci BH.
Laci BH. 5 napja
8500/óra. Átlag Ember meg nettó 850-et keres jó formán. Szakmunkás ebből 1500-2000-et,ha kap 😁. Tudom ennél van drágább díjazás,de akkor is.
Ferenc Lupás
Ferenc Lupás 6 napja
Az en 20 eves volvomba 400ezer lesz csak az alkatresz fel aron. 😀 Full futomu plusz fekek, csapagyok nelkul. Lemforder, sachs, trw Gyari alkatreszekbol gondolom lenne siman 1-1,2 millio csak alkatresz. Meg egyszer nem volt hozza nyulva, full gyari benne minden, de nem is a rossz magyar utakon volt hasznalva, hanem jo holland utakon.
Botond Őrhalmi
A mi fasztránknak is kitört a kereke a talpas miatt
Kalashnikov Epinephrine
Jo a video... Csak ne zavarnak meg 5percenkent a tartalom a reklamokat.........
Varsányi Nándor
A magyar utaknak köszönhetően megy tropára évi 2 szer.
Csendes Elme
Csendes Elme 6 napja
Nemááán! Lemasoltátok a "pistiszerel" csatornát, az asztra sorozattal. 😂 A külömbseg,hogy Ő otthon szerel a kis garázsában,ha kell minusz 10-ben is. Ti meg ingyen csinaltatjatok reklam fejében. 😂
Angyal Gergely
Itt tényleg a munkadíj az, ami a szívás része.
Tibor Toth
Tibor Toth 6 napja
A mk3 Golf kabiómban, egy éve cseréltem hátsóhid-szilenteket....Házilag dú it jorszelf .Nem volt egyszerű mutatvány,tényleg le kell venni a hátsó hidat,fékcsöveket.Egy 94es évjáratú autónál a legtöbb csavar nem könnyen adja meg magát....Egy gázláng csodákra képes ilyenkor.A jobb műhelyekben indukciós elven működő célszerszám van,awal még könnyebb.Az új szilent bepréseléséhez egy menetes szárból,egy vastagabb lemezből könnyű "célszerszámot " késziteni.A lényeg,hogy az ilyen korban lévő autókat csak DIY lehet gazdaságosan üzemben tartani.Ezt az Astrát is szerintem csak a show miatt vállalták el.A fájó valóság az,hogy a szervizek nem szivesen vállalnak már öreg autókat.Az autó piaci értékéhez képest túl sok macera van,ezalatt 5 újabb autón fékbetétet,és még másik 5 autón olajat cserélnek..........
Tibor Toth
Tibor Toth 6 napja
Egyetértek az autószervizekkel.... egy ötezer euró értékű autó után többet is lehet kiszámlázni mint egy ötszáz euró értékű autó esetén.
Tihamér Burka
Nem értesz az autókhoz ....Akor hogy mutatós be őket??? 4.20
István Varga
István Varga 6 napja
Több éve F Astra kombim van. Szemem fénye, szó szerint. Hiába annyi idős mint én, attól még imádom. Megbízhatóságban szinte mindent ver.
HayashiKreta
HayashiKreta 6 napja
Oszt milyen lett? Vagy még az első mekiben vágtátok meg az anyagot?
Austausch Motor
És NEM szabad meghúzni az elforduló szilenteket sem felemelt, sem frissen leengedett állapotban. Nagyon vártam, elhangzik-e, mert ezt szerintem a magyar autószerelők talán 10%-a hajlandó helyesen csinálni, ha egyáltalán tudja.
Gusztáv Gulyás
Basszus.. pont egy 20 éves F astrát kell ugyan így rendberakatnom.. 😵 anyag költség tök jó, de a munkadìj? 3×8500=25.500×8=210.000ft 😏 agyrém.
dehogy pedig
dehogy pedig 7 napja
A rezsióradíj nem a behozott járműre vonatkozik ? Szerelőnként mindegyikre felszámolják a szervíz rezsijét jelentő költségeket ? ( Fűtés, világítás, emelőhasználat, takarítás, munkabér, szerszámok elhasználódása, stb ) Na, meg nyilván minden cég haszonért dolgozik. De az furcsán hangzik, hogy ha beviszel egy autót, kiírva az óránkénti ár, majd a végén elmondják, hogy " ja, ez x-szer ennyi, mert ennyien voltak az autó körül". Valamit bizonyára nem tudok...
Po Ja
Po Ja 5 napja
Hát, sajnos ez pedig így van. És nem csak az autószervizekben, hanem bárhol. Ha pl, hívsz egy kőműves brigádot, megkérdezed a főnököt, mennyi az órabér, mondja, hogy mondok valamit, 20 ezer. jön 5 ember, akkor nem az egész brigádnak a bére annyi, hanem fejenként. Az más kérdés, mennyit keresnek a melósok, De a főnök annyit fog akasztani. És igen, erre sokan mondják, hogy bizony nem olcsó, amikor ott dolgozik 5 ember 1 napot, és a számla 800 ezerre rúg. Nem keresnek annyit sokan fél év alatt. Így érthető, miért is sokallják a díjakat.
Róbert Dráviczki
A kicserélt alkatrészeket remélem hazaviszed és majd összerakod belőle ugyan azt az astrát :D
Gergely Dózsa
Pont ma voltam futóművet átnézetni ezt látván előre féltem. Szerencsére minden nagyon jó állapotban volt
vlog
vlog 7 napja
Ha nem jut eszedbe egy szó azt mondod izé. Az autószerelő azt mondja, történet :D Ezek szerint a szilent szerelőktől származik a híres kijelentés, "ha nem jön ki felgyújtom a g..ibe!" :D
Egyenes Kifli
Egyenes Kifli 7 napja
Tipikus német szándékosan elbaszott konstrukció, csakhogy a szervizipart is eltartsa. Azt mondod, hogy olcsó az alkatrész, szóval nyugodtan vigye mindenki párévente szervizeltetni. Aztán látja az ember, hogy egy olcsó szar cseréjéhez szét kell bontani mindent, jó drágán. Ergo mégiscsak jobban jár az ember ha ritkábban viszi el szervizbe, mert csak egyszer kell kifizetni az ótvarosan magas szervizóradíjat. Persze neked rohadt jó üzlet ha 2-3 évente kicserélsz egy autóban pártízezer forintnyi alkatrészt (amit te eleve fele annyiért se veszel), és közben legombolsz százezreket munkadíj gyanánt.
7AccordHomeStudio
Tok mind1 mit tettek ebbe a 100 ezret sem ero kocsiba. Itt azt kell nezni, h ki van cserelve es pont. A Lexusomba en is csak gyarti rakok barmibol, s nyilvan a barmi is 6 jegyu osszeg. Nem ez a lenyeg itt. Ez velhetoen egy 23 perces ingyenreklam volt ennek a videki muhelynek.
Admslayer
Admslayer 7 napja
nah pont ezért a 204 000 Ft munkadíj miatt nem szeretnek az emberek ilyen helyre járni, mert legtöbb embernek 1 havi fizetés 1 nap alatt :)
Péter Kornis
Péter Kornis 6 órája
Autózni drága dolog. Persze amikor azt számoljuk, hogy mennyi a benzinpénz, átírás üzembentartóira meg a legolcsóbb kötelező, akkor egész alacsony tud lenni az összeg. De az autót fenn is kell tudni tartani. Ha nem telik rá, nem kötelező autózni...
Daróczi András
megcsinálom én otthon magamnak;) ezért jó a Fastra, egyszerű mint a faék!
József Kalányos
108 ezer forint volt az alkatrész, és 8600 forintos óránként a munkadíj, 3 ember dolgozott rajta 8 órát. Tehát, 206400 forint a munkadíj, 108000 az alkatrész.
MsKzoli
MsKzoli 7 napja
Nem értem miért kell a bölcsőt kiszerelni ahol van fasza csápos, meg szerszám is... :D A hátsó híd szilent cseréje kicsit túl van misztifikálva, és hát amiről nem esik szó, az a beépített sztem nem is annyira minőségi alkatrészekben lévő gumi minősége, mert lehet új és szép is csak nem lesz tartós....
István Juhász
...azért az első tapasztalatokról beszámolhattatok volna a végén...
Hajek Peter
Hajek Peter 7 napja
Premium. Starline. Prémium. Magnum. :-)
Ferenc Molnár
Köszönjük Magyar Közút. Arra azért kíváncsi lennék, hogy pl Ausztriában mennyi idő alatt megy szét egy futómű, vagy Németországban, és ugye nálunk.
Zoltan V.
Zoltan V. Napja
Ausztriában élek. Kb. évi 8-10 alkalommal járok Magyarországon, de ez ott túlnyomórészt autópályát jelent. Egyébként tükörsima osztrák utakon közlekedem, de olykor a hegyek között tényleg dinamikusan kanyarogva. A most márciusi műszaki vizsga előtt, ~130 ezer km-nél ki kellett cserélni az első trapézgömbfejeket és kormányösszekötő gömbfejeket a 2012-es évjáratú autómon. Utána magától értetődően futóműállítás volt, mely után mondták, hogy bár most még jó, de a következő a hátsó, alsó lengőkar szilent lesz az excenter csavarral együtt. Nem tudom objektíven megítélni, hogy ezen alkatrészek cseréje ekkora futásteljesítménynél mennyire normális, de szerintem ennél sokkal többet ki kellett volna bírniuk.
websterhp
websterhp 4 napja
Németországban élek 12 éve lassan, futómű állítás 1 szer volt felni / gumicsere után. Lengés csillapító, rugó, toronycsapágy csere 135.000 km nél, 9 évesen (Ford Fiesta)
Attila Aron Mihaly
Anti, remélhetőleg egy alvázvédős cég is "felfigyel" az Astrádra és besegít jobb, szebb állapotba hozni. Csak így tovább !
szecska5
szecska5 7 napja
Most kedvet kaptam átnézetni a futóművet. :D
István Versegi
Egy apro dolog zavarta a szemem, ha már lent volt a hátsó futómű, valami alap alvázkezelést lehetett volna csinálni rajta...
Pálinkás Zoltán
Átlátom, értem az autószerelést szeretem is az apróbb dolgokat megoldani. De nem állok neki nagyobb dolgoknak mint futómű mert nincs normális még 1x, nincs normális hozzá való szerszámom. saját magam nem szopatom le a garázsban alá fekve. mégsem okoskodok itt.... . jó rész volt köszi a tartalmat és inkább kifizetem a szerelőmnek azt az összeget....
Dymon32
Dymon32 7 napja
Respekt Anti, hogy azon storyk (égéstér 445) után még volt erőd ezzel a kocsival foglalkozni 😉
Zsolt Török
Zsolt Török 7 napja
Műanyag perselybe szilent ami szoros illesztésbe préssel kerül a furatba... Be**arás XDDD :DDDDD
Peter Kiss
Peter Kiss 7 napja
Örülök neki hogy, civis honban ahol lakom, több jó autós szakmailag jó szervíz és webshop is található! Fékcentrum! Erről tudni kell, hogy a 80-as évek Medicor busz balesetében érintett sofőr alapította, Tiba János akinek fék hiba miatt történt a sajnálatos balesete. Ott van a fékmester webshop akik jó érték arányú alkatrészeket forgalmaznak autókhoz! És itt van a most bemutatott futómű webshop is amely szerintem nagyon jó szakmailag és emberileg is!
Sanyey
Sanyey 7 napja
22:48 PRÉMIUM?????? ÖREG :D Starline és Magnum lengéscsillapítók kerültek bele :D ennél nagyobb hoki márkák a Földön nincsenek :D Gondolom akkor a szilentek és gömbfejek is hasonlóan "prémium" minőségűek voltak :D
tailor13
tailor13 6 napja
@Attila Jánosi az egyik autóban itthon Magnum lengéscsillapítók vannak, így vettük. Ha finoman fogalmazok, akkor annyi jót tudok róla elmondani, hogy valószínűleg a műszaki vizsgát megugorja. Kanyarodni annyira nem szenzitív vele, ha terhelés van, akkor pedig teljes botrány. Másik autóban volt Lip, harmadikban valami hasonló nagynevű csoda. Amelyiket kicseréltem Kayabára, ott valahogy mintha új autót kaptam volna.... Ez a csodálatos Magnum is repül hamarosan, pedig nincs egy éves...
Zoltán Augusz
@Attila Jánosi senki nem firtatta h mennyit bír. A 180 ft/kg-os felvágottat is meg lehet enni, sőt, akár még finom is lehet, de attól még nem prémium, és nem illik prémiumként reklámozni.
Attila Jánosi
Simán tud annyit mint némelyik peémium..
Zoltán Augusz
@Attila Jánosi nem szólt volna senki semmit, ha a szerelő nem azt mondja h prémium alkatrészek kerültek beépítésre. Az árkategória legalja nem prémium! Annyit mondott volna h belépő szintű termékeket szerelt be és akkor megmarad a békesség.
Attila Jánosi
És kár hogy ílyen hoki márka nevet kapatak ezek az alkatrészek mert csak azért hokizod le te is mert ha már olcso az szar. De elkeseritelek! Mind a starline mind a magnum alaktrészek megfelelö szakértelemmel beszerelve rohadt tartósak és jók. Rengeteget használok a starline meg a magnum alkatrészekböl kb miota a piacon van és soha egyik autonál sem volt olyan hogy idő előtt meghibásodott volna. De látom figyelted a videót erőssen, Mert jol megfigyelted és meg nevezted a felhasznált alkatrész márkákat! 👍👍☺
Zoltán Szabó
Nem tudom nem észrevenni, hogy hányszor hangzik el, hogy nem tudom nem észrevenni :D
Adrián Kósa
Adrián Kósa 7 napja
Opeleknél a legegyszerűbb és legolcsóbb futóműje a Corsa B, Tigra A-nak van, cseréje is pofon egyszerű, nincs bölcső, gyárilag is csavarozott a talpas, nem szegecselt, így csak azt is elég cserélni, ha a lengőkarszilent jó. Márpedig az jó lesz, a gyári is 20-25 akár 30 évet is kibír. Átlagos autózához bőven megfelelő.
Norbert Szabò
Ed Sheeran miért dolgozik a kocsin?
andorka555
andorka555 7 napja
mert itt bejelentett munkahelye van, ez alapján kapja majd a nyugdíjat és fizeti a TB-t :)
László Varga
Mert a pandémia alatt be lett szólva a zenészeknek, hogy ne siránkozzanak, hanem menjenek dolgozni. :D
valami46
valami46 7 napja
konkluzió: ha 100e az alkatrész meg 200e a munkadíj, 1 x elbaszhatod az összes alkatrészt akkor is harmadával olcsóbb lesz. Egyébként ez a legjövedelmezőbb meló az autószerelésben.... futómű, féktárcsa meg olajcsere... persze mikor odamész hogy kehes az autó meg csekendzsin ég... akkor a szervízek 99% vagy nem vállalja, vagy random alkatrészeket cserélget.
001 Padre
001 Padre 7 napja
Win-win
Máté Majoros
Nekem egy kerdesem maradt a vegere, amit szeretnem ha valaki olyan megvalaszolna, aki logikusan le tudja vezetni h mi az a ,,8500 Forintos oradij" es h azt harom emberrel kell szamolni. Ez hogyan jon ki? Miert olyan termeszetes egy ekkora osszeg? Hova tunik az? Mert gondolom nem a szerelok zsebebe. Tudom h kb mindenhol ez van mar, de ez hogy jon ki, mi alapjan ??
Nyiri
Nyiri 7 napja
Nyiss egy műhelyt és térjünk vissza rá 6 hónap múlva ha még nem mentél csődbe :)
Zoltan Boros
Zoltan Boros 7 napja
Nagyon korrekt és kompetens a szervizes! :) Jó dolog, hogy a műsor által széleskörben ismertek lesznek!
Károly Kovics
a végén ez az összeg azért sztem sokakat eltántorít, beviszed a kocsit este szólnak, h kész érte mész, és benyomják h egész nap csinálta 3 szerelő a munkadíj 204 000 ja plusz az alkatrész
P. Zoltán
P. Zoltán 7 napja
Nagyon jó volt a videó.. Van tudás nem csak a duma.. Sajnos a jármű árával vetekszik az összeg amennyit rá lehet költeni.. Ezért nem csináltatják meg, csak ha muszáj.Nagyon tettszett a csavarok lehúzásának a technikája..Így kéne mindenhol ahol azt mondják, értenek hozzá..
Róbert Nagy
Róbert Nagy 7 napja
Ilyenkor érdemes a féltengelyeket is megkukkantani, meg a tömítéseket a difi oldalon, mert legközelebb ezek miatt majd nem kell mindent újra szétbombázni. És ha már alváz, meg szilentek, érdemes a motor/váltó tartóbakokat is cserélni, tuti az is tropa mind, igaz, az már nem futómű.
Kiwictor
Kiwictor 7 napja
"pedig a jutubon 3 p alatt megvan egy lengőkarcsere" Ummm, srácok, ez a jutub, mi tartott 3 percnél tovább? :D
Senki Alfonz
Senki Alfonz 7 napja
Jaj, de jo volt egy kis kelet-moi tajszolast hallani... NEM FIKA! Egy ex kelet-moi :)
Csendes Elme
Csendes Elme 5 napja
A szejpítős fiú volt a legcukibb!!😂😂😂
István Antal
István Antal 7 napja
Basszus, Anti, átküldjem a fékcső méreteket? Valahol leírtam és lefotóztam a komplett fastra caravan fékkört, mert olcsóbb volt autósboltban legyártatni mint az alkatrészárudákban.
Gergő Molnár
igen, mondjuk ez a futomuwebshop nem egy korrekt webshop, hisz a Meyle lengőkar készlet Meyle HD-ként hirdetik. Megkapod és egy sima Meyle szettet látsz. De biztos profik
So much Fun!
So much Fun! 7 napja
amúgy elmondaná valaki hogy ennek mi az értelme?
So much Fun!
So much Fun! 6 napja
@* Robin Ez a része érthető..csak miért pont egy Fasztra..ami már bontószökevèny... Miért nem egy mx5,focus2,a4,a3..vagy valami olyan amit kis pénzből vehetnek is az emberek. F Astra már csak nagyon kis falvakban,nagyon szegényes körülményekben élők autója..vagy már ott se.. inkább bontó...ja és ha elkészül nincs értéke akkor sem. A koncepciót értem..csak a donort nem igazán.
Róbert Nagy
Róbert Nagy 7 napja
Szerinted miért nézik a japánok azt ahogy nőnek a kövek? (A kérdés költői). Azért, mert te nem látsz értelmet valamiben, más még láthat. És akkor neki van még akkor is, ha neked nincs.
* Robin
* Robin 7 napja
A Rulett projekteknek nem volt sosem értelme, mármint pénzügyi szempontból, mert ez a kocsi nem ér egy zsák krumplit sem. Az értelme annyi, hogy a nézők nagyjából tisztában legyenek a hasonló javítások árairól, folyamatáról és arról, hogy egy lefingott kocsit is fel lehet támasztani, ha nagyon akarja a tulaj. Ez a sorozat jó a TotalCar-nak mert van videóanyag, jó a bemutatott cégeknek, mert reklámot kapnak és jó a nézőknek is, mert megtudják, hogy mit-miért-hol-hogyan-mennyiért stb na meg persze Antinak mert lesz egy szedett-vedett fúrt faragott összeépített F Astrája. Ez az értelme
pulsarxxp
pulsarxxp 7 napja
Szimpatikus társaság :)
Whistle
Whistle 7 napja
Ügyes, jól beszélő, értelmes ez a srác, örülök, hogy vannak ilyen fiatal kollégák.
magellan3xxx
magellan3xxx 7 napja
Anti ezzel az autóval most már menned kell a ringen.😁 csapathatunk egy masszív minőségi élmény tartalmat.😏
Róbert Nagy
Róbert Nagy 7 napja
Tulaj a pályán...
Attila Gál
Attila Gál 7 napja
Nagyon jó volt látni egy műhelyt (kár, hogy a cicis naptárképek nem fértek bele) , ahol dolgoznak fiatalok és nem egy patent garázst, ahol a nyakkendős srác hozza a laptopot rádugja és 300.000Ft lesz uram 2 hét és kész. :D
Károly Kovics
jaja itt 108 000 anyag meg 204 000 munkadíj 312 000 de egy nap alatt kész :D :D
László Steingart
Tartsd meg!
Joseph Borbely
Regi kozmondas,hogy miert ott javitani akarmit is,ahol minden rossz. Gazdasagilag erdemes egy ilyen regi auto feljavitasaert (lenyegeben nem javitas,hanem restauralas) ilyen nagy osszeget kifizetni? Mennyit er ez a kocsi?
Po Ja
Po Ja 7 napja
@Joseph Borbely Nem mindenki keres annál többet, mint amennyit kifizet a szerelésre. Sőt, a nagy többség sokkal kevesebbet. Itt egy baráti 8500 ft-os órabér volt, szerintem sokan napidíjban nem kapnak ennyit. Tehát, ha megtudja csinálni magának, akkor nem fogja szerelőhöz vinni, mert nem éri meg. És mivel, sokan nem keresnek annyit, így nem is tudnak javíttatni, se újat venni, így kénytelenek a jelenlegit szinten tartani, és javítani. Ami gazdaságosabb saját maguknak megcsinálni. Ott csak alkatrész költség van, munkadíj nincs.
LJ
LJ 7 napja
@Joseph Borbely Évente 3-4 napot vesz el az életemből, ennyi szerintem belefér. A videóban bemutatott peldányt én sem mentettem volna meg, mert egy kisértékű autót, aminek gyakorlatilag mindene rossz (karosszéria, futómű, motor) nem éri meg megvasárolni, majd felújítani. Ennyi pénzből egy problémamentes autót lehet venni. Én arról beszélek, amikor az öreg autó már adott, mert már évek, évtizedek óta megvan és "csak" törődni kell vele.
Joseph Borbely
@LJ Az lehet LJ hogy az ottani korulmenyek miatt esetleg megeri,de a szakmaban dolgoztam,igaz Kanadaban (nyugdijas vagyok),de itt nem eri meg,mert az alatt az ido alatt tobbet kerestem volna,mint amennyit beletettem volna. A masik az hogy egy esetleges koccanas miatt is leirnak a kocsit.
# Ikarus
# Ikarus 7 napja
A mi F astránk 27 éves nemrég kapott friss műszakit gond nélkül átment. Nem egy szétrohadt szar. A kötelező olajcserét megkapja és kimegy a világból most van benne 312ezer km bontatlan motorral 1.4 8v Igaz már csak 2. Autó nincs minden nap használva de eddig sehol nem hagyott ott
zetor2000
zetor2000 7 napja
Ez a műsor nem erről szól. Nagyjából az elejétől lehet tudni, hogy nagyon nem éri meg egy ilyet feltámasztani, mert az idő /energia /pénz nem adja ki. De tartalmat lehet vele csinálni, reklámozni, fenntartani a lap iránti érdeklődést ésatöbbi.
Dani Havasi
Dani Havasi 8 napja
Anti hol vannak az R-ek? 😉 köszi, ismét jó videó lett és tényleg teljesen érthető volt egész, lesz Nürburgring vagy sem? ugye most arrafele elégge kaotikus az időjárás is 😔
Totalcar.hu
Totalcar.hu 8 napja
Az R-ek miatt vissza fogunk menni.
Róbert Magyar
150ezer a komplett futóműre semmi. Némely típusokhoz egy lengőkar kerül ennyibe...
Róbert Magyar
@andorka555 röviden: igen. Hosszabban: igen, mert ha nem akarsz leesni az úttól nincs más választásod. Vagy veszel ennyiért még egy hulladékot, és örülsz magadnak, hogy két szar kocsid van? Esetleg eladod, a futómű árát mellérakod, és veszel valamit aminek az a piaci ára, majd arra is ráköltesz ennyit, hogy használható legyen? Lássuk már be, hogy egy autóbak ha használja az ember az üzemanyag, és a kötelező biztosításon felül egyéb költségei is vannak. Ha erre nem költesz, akkor meg ugyanezt a pénzt belerakod abba, hogy a lerugott szarod cserélgesd kevésbé lerugott szarokra, ahelyett, hogy karban tartanád a járműved...
* Robin
* Robin 7 napja
@andorka555 Ha használni akarod és nem meghalni a sztrádán kiszakadt bölcsővel vagy kitört talpas gömbfejjel akkor igen, az autó használati tárgy amire költeni kell és nem befektetés (normál esetben) ezt fogjuk már fel
andorka555
andorka555 7 napja
Az megvan, hogy az autó piaci értékével vetekszik a futómű alkatrész ára? Te költenél annyit a kocsidr futóművére, mint amennyibe a kocsid kerül?
* Robin
* Robin 7 napja
Ez egy filléres kocsi, azért egy komolyabb Multilink hátsó futómű meg MacPherson jóval drágább lenne mert 5x annyi szilent van és nehezebb szétszedni is
gyorgyhanko
gyorgyhanko 8 napja
Azért egy fullos futoműfelújításért szakműhelyben két kiló az igen jó ár, akárhogy is nézzük. 👍
tailor13
tailor13 6 napja
@Trokker Trokker kíváncsiságból összekattintgattam lakossági árakon, szerviz kedvezmény nélkül, az utcáról beesve egy olyan webshopban, ahol szoktam vásárolni, van boltjuk a fővárosban, hogy mégis mennyibe kerül az alkatrész. Stabpálcák, stabszilent, toronyszilent csapággyal, lengőkarok, lengéscsillapító porvédő, lengéscsillapítók 96 ezer forinton innen megvoltak, ennyi pénzből négy darab Kayaba lengéscsillapító, Sachs toronycsapágy, SKF lengőkarok, valamint hasonló minőségű többi cucc jön ki, nem Starline és Magnum... Tudom, van, akinek mindegy, milyen alkatrészek, csak új legyen, de a Starline még olcsóbb...
ezsoezso
ezsoezso 7 napja
Összesen 108E anyag + 204E munkadíj, az 312.000Ft. Azért az nem olcsó. (szerintem) Azt nem mondták, hogy a futómű állítás is benne volt-e, mert általában azt külön számolják, az + egy tízes.
Trokker Trokker
Várjál kicsit. lesz itt olyan lakatos aki udvaron a haverokkal megoldja negyed annyiból, mert arra van igény...Figyelj már, minden legyen ingyért? Legyen olcsó, meg faxa is.
Dávid Nagy
Dávid Nagy 8 napja
Öreg autó hosszú hibalista nem lenne olcsóbb egy új vagy sokkal fiatalabb használt?
Dávid Nagy
Dávid Nagy 7 napja
@zetor2000 Én egy éve végig mentem mindezen plusz kuplung csere utólag végig gondolva nem volt jó ötlet.
zetor2000
zetor2000 7 napja
Ez a sorozat egyáltalán nem erről szól... Amúgy de, olcsóbb lenne egy kicsit többért egy újabb, kevésbé tré állapotú valami.
Peter Stosz
Peter Stosz 8 napja
Csak aztán a NAV nehogy kopogtasson, hogy ugyan már, a magán tulajdonú jármű értéke megduplázódott (+300e Ft), tessék leadózni a növekményt.
Peter Stosz
Peter Stosz 7 napja
@Ádám Endele Nos... nem. Csak akkor, ha az anyag árát és a munkadijat is kiszámlázza a vevőnek a szerviz, és a vevő azt meg is fizeti. Ne feledd, a tulajdonos magánszemély.!
Ádám Endele
Ádám Endele 7 napja
Mivel az alkatrész árában van ÁFA ezért a növekmény ki lett fizetve.
Stefan
Stefan 8 napja
0:27 - Odaát, Lucifer
Tailor Andrew
Tailor Andrew 7 napja
Kajak :D
hatezbaszaras
hatezbaszaras 8 napja
Játék: 14:00-15:44 között meg kell inni egy felest ha az hallod "és akkor". Garantált, hogy senki nem fog emlékezni másnap mi történt vele.
Marcell Szilvásy
Nemrég szedtem rendbe az ilyen astránk futóművét és meglepődtem, hogy szinte az összes csavar komoly "kérlelés" nélkül kijött. A hátsó két lengéscsillapító alsó csonkjain kívül semmi nem tört. Szerintem nem csak szerencsém volt, de elég normális, védett helyen is vannak a csavarok ebben az autóban (mondjuk ezért kicsit nehezebb is hozzáférni)
Márk Horváth
Egyszer csak autó lesz
András Szabó
Jobb lesz, jó nem. Azért a keret alatt rendesen el van rohadva. Én is öreg autókat tartok életben, és szinte a reménytelen kategóriában van a felületek, üregek miatt. Mondjuk azért ezt így korrekt javításának nevezzük, ilyet nem sűrűn végeznek el😀
Mónika Ficsor
Azt a Kayaba csillapítót nem kellett volna kicserélni a sz@r Starlinera!
Hodzsa Enver
Hodzsa Enver 8 napja
Na, akkor irodisták, anyukák, és minden kétbalkezes: KÖTELEZŐ megnézni ezt a részt, végre ertelmesen, ÉRTHETŐEN magyaráz valaki👍❤❤ Jesszus de jó ilyet nézni 🤩
Andersen Hans
Andersen Hans 8 napja
Szóval mert 3 embernek kell dolgoznia rajta már 3x ozódik a munkadíjj ...😀 azért ez elég lehúzás .... ilyen alapon mondhatok 6 embert is 😀 nekem a rezsidíj az órára értendő nem arra hogy 1 óra/fő ..... 8 óra 3 embernek és 204 ezres munkadíjj a fos Starline cuccokkal .... hát nemtudom .... jövőre kuka lesz az a szar alkatrész .... akinek van egy kis lelkiismerete nem ilyet árul .... én momentán Meyle cuccokat veszek ezektől dupla annyi de 3x tovább tart....
Andersen Hans
Andersen Hans 6 napja
Amúgy meg kicsit okoskodsz benn és 5 perc alatt valamelyik szerelő felajálnja hogy maszekban otthon 50 ért megcsinálja ugyanígy 😀😉 kurvára fix béren vannak és az a plusz 50 ezer neki többet ér mint a te lehúzásod vezető szinten ... havi 5 6 ilyen maszek és megkereste a fizetését ...
Andersen Hans
Andersen Hans 6 napja
@Zoltán Kiss igen .... mindenhol beugrasz 20 percre és már az ugye 1 óra 1 óra alatt 3 at dolgozol tehát már 25 ezres díjjat kér .... kérne ha nem fix bérben lenne amúgy a szerelő 😂 olyan mint a felszolgálásban a szervízdíj ... papíron jár a pultosnak gyakorlatilag lószart se lát belőle csak akkor ha a kezébe adsz ...
Andersen Hans
Andersen Hans 6 napja
@Jorgosz Bacsosz volt dolgom szervízzel .... ha 100x nem hallottam a mottót egyszer se ... "órabérben vagyok nem teljesítménybérben " persze hátul cigi energiaitallal ...... elmondom neked is .... kijön egy burkoló mond egy árat ..legyen 200 ezer munkadíjj .... majd kijönnek ketten és kér 400 at mert ketten burkoltak 😀 nettó bullshit ...gondolom szó nélkül fizetnél és nem hullana ki a hajad 😀
Andersen Hans
Andersen Hans 6 napja
@Tibor Mohácsi szóval ha te kihívsz egy szakmunkást és hív 2 segédet majd odaböfögi hogy ez 140 ezer lesz és a végén kér 420 ezret mert "öcsi ez perfő ja nem fogtad fel ? " ott lehet te is hőbörögnél .... ez kurvára nem így működik ..... max egy elbaszott fantazmagóriában igen de ha én azt látom a Ford szervízben hogy 13ezer/ óra leszarom hányan dolgoznak rajta hiszen ez vásárlói megtévesztés ha 2x13 ezres díjjat számolnak fel.... a fogyasztóvédelem ezt szokta díjjazni .... tegyék ki hogy 8500 rezsióradíj/fő ..... a műhelymunka pedig 8 óra nem 5 abból 3 a vakarózás a kajálás a faszverés meg pihenés .... nekem is 8 óra a munkaidőm és tisztességesen ledolgozom dolgozza le az is akinek ilyen összeget kifizetek ....
Zoltán Kiss
Zoltán Kiss 7 napja
Ez a 2 ember dolgozik = 2 x munkadíj, szerintem ott sántít kicsit, hogy általában 1 ember dolgozik rajta a másik 1 pedig a kritikusabb folyamatoknál besegít, segédkezik. Ha van 3 autó műsoron, akkor a segéd mindháromnál besegít, a munkaideje viszont mindhárom autónál 100%-ban ki lesz számlázva, mintha mindhárom autót ketten csinálták volna. Vagy nem?
Iksz Ipszilon
Iksz Ipszilon 8 napja
Nagyon király,hogy van aki megcsinálja! Kár,hogy az ország másik vége(nekem). 8*3*8500+108000=312000....plussz benzin plussz pályamtrcia BPtől 17500 ...az összesen 329500...bőven a gazdasági totálkár esete egy 20 éves F Astrán.
Andersen Hans
Andersen Hans 6 napja
@Peter Molnar az nem órabér ... 8500ft /óra/fő😀 204ezer ft már annyira nem baráti ...
Róbert Nagy
Róbert Nagy 7 napja
@arnyekangyal Aki meg megteheti, és jól érzi magát közben, az a szerencsés.
Peter Molnar
Peter Molnar 7 napja
8500 per ora az egesz jo oraber vilagszinten is
zetor2000
zetor2000 7 napja
@arnyekangyal Ez valszeg mindenki által ismert / tudott dolog. Az egész verda nem ér(t) 2 forintot, amikor indult a projekt. De... műsort is kell csinálni, reklámozni is lehet, be lehet vonni a nézőket (az ajtócserénél volt ilyen), és a végén az ilyen apró szívességekből végül megvalósul az, amit magánemberként senki nem vállalna be, hogy lesz egy használható állapotú 20 éves járgánya valakinek. Hogy ki lesz az, aki megveszi, még kérdéses. De a végén csak lesz egy lábraállított F Astra.
arnyekangyal
arnyekangyal 8 napja
Pont én is ezt számolgattam, hogy már csak ez a gazdasági totálkár kategória, emellé a lakatolás, motor rendbetétel, az egyéb dolgok amikeddig meg lettek csinálva.
Csaba Kertész
Anti, megint a csúcsot ostromlod. Rég láttam ennyire világos, követhető bemutatót (mástól)
Zoltán Szabó
Nem kell levenni a F astra hátsó hidat a szilent cserekor, így a féket sem kell bontani. Ha én amatőrként itt az udvarban a kocsi alatt fetrengve meg tudom ezt csinálni, akkor egy jól felszerelt műhely szakemberekkel miért nem tudja vagy akarja?
Zoltan V.
Zoltan V. Napja
@Jorgosz Bacsosz Bemásolom neked is, amit fentebb írtam. "@Trokker Trokker Mesélj még, hogy a számlás-garanciás szerviz a biztonság záloga és csak csóró lehet, aki otthon szerel! Velem megtörtént esetek. 1. Igen nagy és ismert, számlára és kifejezetten drágán dolgozó, több állásos autóvillamossági szervizek, mindegyikhez hetekre előre kapsz csak időpontot. - Az első úgy adta vissza az autómat, hogy elfelejtették rögzíteni a kiszerelt és visszatett akkut, a nyestriaszót pedig úgy szerelték be, hogy utána nem lehetett hozzáférni a tompított fényszóró izzóját kicserélni. Cserébe végig olyan lekezelő stílusban beszéltek velem, hogy közel jártam elveszíteni a türelmem. Otthon kellett az utcán szerelve kijavítanom, amit csináltak. - Másik autóvillamossági szerviz leszerelte a lökhárítóm és úgy szerelte vissza, hogy a dobbetét pereme a lökhárítón kívülre került, ezért egy másik szervizben kellett megbontani a lökhárító rögzítését és belülre tenni a dobbetét peremét. - Harmadik szerviz (másik autón) úgy szerelte be a nyestriaszót, hogy nem lehetett utána hozzáférni az üzemanyagszűrőt kicserélni. 2. Márkaszervizek. - Az előző autóm hivatalos márkaszervize a motortérben kereste az üzemanyagszűrőt, ami a hátsó ülés alatt van. Ugyanez a szerviz durván megkarcolta a középkonzolom, amiről "elfelejtettek" tájékoztatni. Mivel rögtön észrevettem és reklamáltam, elismerték, de maguktól nem szóltak volna! - Másik márkaszerviz az 5W30 helyett beletöltötte a 10W40-et az autóba és nem cserélte a fékfolyadékot, ami annál a szerviznél gyári előírás lett volna. - Egy 6 éves, 80 ezret futott autót néztünk a páromnak, amit mindvégig márkaszervizbe hordtak. Megnéztem a légszűrőt. Még az volt benne, amit a gyárban a futószalagon beletettek. Közvetlen barátokkal megtörtént esetek. - Barátomék megvették újonnan az autójukat. Az autón 4 hónaposan (egy sérülés miatt, amit más okozott) motorháztetőt kellett cserélni. A márkaszerviz kicserélte, majd kiszámlázta az okozó biztosítójának a gyári motorháztetőt, ami sehogy sem állt jól az autón, összevissza voltak a hézagok. Nyolc hónappal később vitték először kötelező szervizre. Csak onnan hazaérve vették észre, hogy másik, kisebb teljesítményű, évekkel öregebb akkuval kapták vissza az autót. Két évvel később elkezdett rozsdásodni a motorháztető. Akkor derült ki, hogy a legolcsóbb utángyártottat tették fel a gyári helyett korábban. - Másik barátom az újonnan vett, másfél éves autóján saját maga otthon kicserélte a szériahibás gyári gyújtótrafót a javított konstrukciójúra (még a márka is más volt). Amikor elvitte az általad istenített szervizbe, úgy kapta vissza, hogy a régi konstrukciójú, hibás trafó volt benne. Amikor mondta, hogy nem ez a trafó volt a kocsiban, akkor közölték, hogy dehogynem, hiszen ezzel jött ki a gyárból! Mondta, hogy valóban ilyennel jött ki, de ő már kicserélte a javítottra! Erre azt a választ kapta, hogy ha nem tetszik valami, legközelebb vigye máshová az autóját! - Ismerősömnek a kerékcsere után elfelejtették az egyik kerekén meghúzni a csavarokat a milyen megbízható szervizben, ahol tyű, de jól képzett szakember dolgoznak. Másnap ezért kiesett Budapesten a kerék, ő meg a kocsijával a villamossíneken landolt. Még a rádió is bemondta, hogy nem járnak emiatt a villamosok. Még tudnék egy pár hasonló sztorit mesélni, de a lényeg ebből is lejött! Hagyjuk már, hogy a hivatalos szerviz a biztonság és minőségi munkavégzés záloga!"
Zoltan V.
Zoltan V. Napja
@Trokker Trokker Mesélj még, hogy a számlás-garanciás szerviz a biztonság záloga és csak csóró lehet, aki otthon szerel! Velem megtörtént esetek. 1. Igen nagy és ismert, számlára és kifejezetten drágán dolgozó, több állásos autóvillamossági szervizek, mindegyikhez hetekre előre kapsz csak időpontot. - Az első úgy adta vissza az autómat, hogy elfelejtették rögzíteni a kiszerelt és visszatett akkut, a nyestriaszót pedig úgy szerelték be, hogy utána nem lehetett hozzáférni a tompított fényszóró izzóját kicserélni. Cserébe végig olyan lekezelő stílusban beszéltek velem, hogy közel jártam elveszíteni a türelmem. Otthon kellett az utcán szerelve kijavítanom, amit csináltak. - Másik autóvillamossági szerviz leszerelte a lökhárítóm és úgy szerelte vissza, hogy a dobbetét pereme a lökhárítón kívülre került, ezért egy másik szervizben kellett megbontani a lökhárító rögzítését és belülre tenni a dobbetét peremét. - Harmadik szerviz (másik autón) úgy szerelte be a nyestriaszót, hogy nem lehetett utána hozzáférni az üzemanyagszűrőt kicserélni. 2. Márkaszervizek. - Az előző autóm hivatalos márkaszervize a motortérben kereste az üzemanyagszűrőt, ami a hátsó ülés alatt van. Ugyanez a szerviz durván megkarcolta a középkonzolom, amiről "elfelejtettek" tájékoztatni. Mivel rögtön észrevettem és reklamáltam, elismerték, de maguktól nem szóltak volna! - Másik márkaszerviz az 5W30 helyett beletöltötte a 10W40-et az autóba és nem cserélte a fékfolyadékot, ami annál a szerviznél gyári előírás lett volna. - Egy 6 éves, 80 ezret futott autót néztünk a páromnak, amit mindvégig márkaszervizbe hordtak. Megnéztem a légszűrőt. Még az volt benne, amit a gyárban a futószalagon beletettek. Közvetlen barátokkal megtörtént esetek. - Barátomék megvették újonnan az autójukat. Az autón 4 hónaposan (egy sérülés miatt, amit más okozott) motorháztetőt kellett cserélni. A márkaszerviz kicserélte, majd kiszámlázta az okozó biztosítójának a gyári motorháztetőt, ami sehogy sem állt jól az autón, összevissza voltak a hézagok. Nyolc hónappal később vitték először kötelező szervizre. Csak onnan hazaérve vették észre, hogy másik, kisebb teljesítményű, évekkel öregebb akkuval kapták vissza az autót. Két évvel később elkezdett rozsdásodni a motorháztető. Akkor derült ki, hogy a legolcsóbb utángyártottat tették fel a gyári helyett korábban. - Másik barátom az újonnan vett, másfél éves autóján saját maga otthon kicserélte a szériahibás gyári gyújtótrafót a javított konstrukciójúra (még a márka is más volt). Amikor elvitte az általad istenített szervizbe, úgy kapta vissza, hogy a régi konstrukciójú, hibás trafó volt benne. Amikor mondta, hogy nem ez a trafó volt a kocsiban, akkor közölték, hogy dehogynem, hiszen ezzel jött ki a gyárból! Mondta, hogy valóban ilyennel jött ki, de ő már kicserélte a javítottra! Erre azt a választ kapta, hogy ha nem tetszik valami, legközelebb vigye máshová az autóját! - Ismerősömnek a kerékcsere után elfelejtették az egyik kerekén meghúzni a csavarokat a milyen megbízható szervizben, ahol tyű, de jól képzett szakember dolgoznak. Másnap ezért kiesett Budapesten a kerék, ő meg a kocsijával a villamossíneken landolt. Még a rádió is bemondta, hogy nem járnak emiatt a villamosok. Még tudnék egy pár hasonló sztorit mesélni, de a lényeg ebből is lejött! Hagyjuk már, hogy a hivatalos szerviz a biztonság és minőségi munkavégzés záloga!
Barret50ful
Barret50ful 6 napja
@Jorgosz Bacsosz "Ez aztán a konkrét, elrettentő példa" Akkor legyen annyi elég amikor a traileres jön be hozzám és meséli hogy egy oylan autót trailezett ahol a márkaszervízből kigurulva nem sokkal búcsúzott az első kerék és majdnem megdöglött mert nem húzták meg a kerék csavart . " Olcsójánosék ilyen érvekkel magyarázzák meg a fillérbaszó otthoni gányolást, amit ők szerelésnek hisznek." Az az olcsójános akit te fillérbaszózol különbül dolgozik általában mint a te hőn áhított szerelőd , ja vszeg csak fotelból nyomod ezt a dumát már vszeg kocsid sincs mert akkor ezt tudnád . De majd rájössz amikor egy Márkaszervíz miatt baszódik szét az új turbód mer basznak meghúzni a cooler bilincset és társai .
tailor13
tailor13 7 napja
@Trokker Trokker nekem valahogy se időm, se energiám megkeresni ezeket a szakszervizeket, mert eddig számlával olyan munkát kaptam, hogy én érzem szégyennek, hogy odavittem az autómat, és ezek között volt futóműves, általános szerelő, és itt, a TC felületén kiemelt, nagy nevű szerviz is. Inkább megcsinálom magamnak, a saját autómat, és ha szerelési hibából valamit kétszer kell összeraknom, legfeljebb tanulok belőle, cserébe minden csavart ki fogok tudni szedni pár év múlva, mert a szakszervizekkel ellentétben nem félek használni a zsírt.... Igen, a vizet, villanyt, hegesztést, lakatolást is én csinálom, hasonló okokból... Attól, hogy Te nem értesz valamihez, nem jelenti azt, hogy bárki, aki hozzányúl valami olyanhoz, ami bonyolultabb, mint egy kiskanál, mindjárt kontár, és emberek tízezreit sodorja életveszélybe...
Jorgosz Bacsosz
@Barret50ful "Egy másik helyen meg az ügyfél vette időben észre h valami nem okés." Ez aztán a konkrét, elrettentő példa. Olcsójánosék ilyen érvekkel magyarázzák meg a fillérbaszó otthoni gányolást, amit ők szerelésnek hisznek.
Aniko Bernathova
Pályára vele,hajrá Anti.
Miklós Veér
Miklós Veér 8 napja
Anti műsora ezzel az autóval érdekes, de nem életszerű... Ilyen autót már senki nem újít fel. Motorfelújítás (asszem 400ezer Ft fölött volt) Aztán lakatolás (ami látszik a videón hogy nem teljes munka volt) Aztán ez a futómű felújítás... Meg még sok sok más.. Ez az autó (és társai) már rég bontóba valók... Tudom sokan kénytelenek ilyen autóval közlekedni mert nem tud anyagilag elérni jobbat. De azért írtam hogy nem életszerű ez a dolog, mert pont ezek az emberek akik ilyet használnak (nem Opelt hanem elrohadt, elhasznált autót) azok nem engedhetik meg maguknak azt sem hogy több 100ezret ráköltsön egy nehezen megvásárolt kb 100 ezer forintos autóra. Arra jó ez az autó hogy megy a műsoridő, reklám fejében megcsinálja az adott szerviz (szerelő), de ezenkívül hogy megy vele az idő, semmit nem kell túl gondolni. Lassan 15 éves az átlag életkor a magyar autóknak... A valóságban ha tényleg fontos lenne a környezetvédelem és az emberek, városok élete (politizálást mellőzve), az lenne a helyes megoldás, hogy az ilyen elhasznált autók bontókba leadását díjjazni kellene azzal hogy ha leadod és veszel helyette egy 4 évesnél fiatalabb használt autót, vagy új autót akkor az adott megvásárolni kívánt autó pl 20%-át megkapja az illető állami támogatás címen (vagy megadott összegben mint a villanyautók esetén). Ha valakinek persze nincs pénze a többi különbözetet kifizetni akkor pedig államilag támogatott kamatmentes hitellel (van ilyen) törlesztheti.. Így megújulna az autópark, eltűnnének lassan ezek az elhasznált autók az utakról amiket nem tud ennyire felújítani a tulajdonos és még környezetvédelmi szempontból is jó volna mert akkor egyre több magasabb euro norma besorolásba tartozó autó futna az utakon.. Hogy nincs rá pénz az országnak? Na erről nem nyitok vitát, mert ha valaki figyelemmel kíséri mikre mennek el milliárdok (amikről egyáltalán hallunk) akkor lehet számolni hogy átcsoportosítással mire lehetne pénz. De ezt hagyjuk... A lényeg hogy nincs megoldva a hazai autópark sorsa... És egyre több ilyen autó fut az utakon amíg le nem térdel teljesen és nem vesz helyette egy másik 20 éves külföldről behozott "vödör sz@rt"
Miklós Veér
Miklós Veér 7 napja
Nem értitek amit írtam... Nem egyéni, hanem globális (országos) érdek lenne hogy a régi autókat amik elhasználtak (nem olyan mint a tiétek) le lehessen cserélni.. Nem leszóltam a régi autókat hiszen én 16 éves, a feleségem pedig 24 éves autót használ. Igaz ezeket én rendben tartom, magam végzem a szerelést stb... Én a videóban szereplő elhasznált roncsokról írtam. És nem Opelről hanem roncsokról.... Használjátok egészséggel a sajátot. Amit leirtam globális probléma az országban és nem a rendbe tartott autókról írtam... Kívánok nektek hozzá OT rendszámos időszakot is..
# Ikarus
# Ikarus 7 napja
A mi F astránk már 27 éves nem az a szét rohadt, elhasznált szar kategória most kapott friss műszakit Igaz már csak 2. autó de akármikor szükség van rá lehet vele menni akár hosszabb útra is. Semmi pénzért nem adnánk oda az öreglányt.
Róbert Nagy
Róbert Nagy 7 napja
Nem azért megy ez, mert életszerű. Pont azért megy, hogy lássa ország-világ, hogy miből áll egy ilyen móka, és mennyibe kerül. Tanulságos. Én az elmúlt 2 évben kb 300 ezret költöttem egy 27 éves Astrára, ami köszöni szépen jól van, és nem cserélném le semmire, mert minden újabb autóval csak rosszabbul járnék fenntarthatósági szempontból. Most az a legnagyobb baja, hogy málik a motorháztetőről a lakkréteg, ami nem is csoda, mert 2003 óta bizonyosan az utcán áll télen-nyáron. Rozsda csak minimális, még több van benne, mint egy ma legyártott akármiben. Ez nem az az ország, ahol bárki örömmel költ el több százezreket bagatell javításokra. Ismerősöm fiatal autóján nemrég cseréltek olajat automata sebváltóban 160 ezerért... csak 1 élő példa. No comment.
7hipi
7hipi 8 napja
Teljes mértékben egyetértek. Ráadásul ha azt mondja a szervizes, hogy kisebb/kevesebb alkatrész csere esetén is szét kell rendesen bontani az autót, akkor az átlag embert egyáltalán nem fogja ez rávinni arra, hogy évente hordja az autót ilyen szervízbe. Miért is tenné? Így Antinál hogy rengeteg alkatrész kicseréltek is 200k volt csak a munkadíj, azaz dupla annyi mint a beépített alkatrészek ára.
KESTRELXHD
KESTRELXHD 8 napja
Zsírért sír ha már visszateszed az újat.... Egyszerűbb kiszedni ha cserélni kell majd egyszer...
András Bordács
Autószerelők 95% a baszik zsírt használni ...... Pedig nem tartana semeddig, é nem is egy horror árú valami ............
András Lukács
Nyitok én is egy szervízt, mindenre rá állítok 10 embert, x órás munka volt, de tizen dolgoztak rajta, ki lehet számolni... :D
András Lukács
@Róbert Nagy Vagy kurva sokat keresek, és hamar franchise lesz: )
Róbert Nagy
Róbert Nagy 7 napja
Max. nem lesznek ügyfeleid, és be is zárhatod a boltot.
Whistle
Whistle 7 napja
Hát rajta! Sok sikert!
Norbert Rövid
😂😂😂😂
Viktor Spitzmüller
Az első bölcsőt teljesen feleslegesen vették le, nem beszélve a kipufogóról! Egy darab 3T krokodil emelővel is tökéletesen egyszerűen ki lehet venni a lengőkarokat, nem hogy csápossal! Továbbá a kukába ítélt lengőkarból nem értem miért tekeri ki a 3 csavart, hogy a csonkálvány aljába bentmaradjon a talpas. ilyenkor már vigyázni sem kell rá, 2 kilós kalapáccsal 2 ütésből kijön a legberohadtabb F astrán is! Az első futóművet csáposon egyedül nagyon nagyon maximum 2 óra alatt megcsinálom, de akkor már elszívtam 4 cigit közbe! A hátsó híd neccesebb kicsit, főleg a fék lekötés miatt, hogy mennyire tudod úgy megbontani a fékcsövet, hogy vissza is tudd rakni, de amennyiben közepesen szívás, és tökéletes a szerszámozottság egy esetleges elrepedt réz fékcső pótlására is, az is bőven megvan egyedül 2 óra alatt sőőt! Igazi prémium alkatrészek kerültek beépítésre, Starline első gátló, ami nem felfele jön magától szépen lassan, hanem lent kókad mint egy fsz,majd mikor felhúzza a srác, elindul lefele magától! Biztos így kell működnie Továbbá a Magnum hátsó gátló is valóban prémium termék. Szvsz, ha ezt a futóművet hárman csinálják 8 órán keresztül, akkor le kell cserélni az alkalmazottakat, mert nincs kedvük termelni a pénzt! Ez a futómű a mindennek a legalja, faék ! Mennyi idő egy ettől jóval komolyabb autó futóművét rendberakni akkor ? 8-an 2 hétig ? Ne vicceljetek már !
tailor13
tailor13 6 napja
Ha a lengéscsillapító nem gáznyomásos, akkor ilyennek kell lennie....
Róbert Nagy
Róbert Nagy 7 napja
@Whistle Nem a youtube a minden, van azon kívül is élet. Ezek a videók egyébként hasznosak, mindenkinek másképpen. Mindig van olyan, aki jobban tud valamit, ez nem szégyen. Nem szégyen tanulni egy tapasztaltabbtól. A srácok még nagyon fiatalok, nézzünk vissza hozzájuk 10 év múlva. Valahonnét el kell indulni, az elején az ember nem biztos, hogy mindent úgy old meg, ahogy optimális. De megoldja, és ez a lényeg. És tanul belőle. Úgy válik profivá, hogy észre sem veszi. Nap mint nap használja az eszközöket, gépeket ismer meg, és a megoldáson gondolkodik. Ezért -is- szép ez a szakma, meg bármely más is. Aki azt hiszi, hogy mindent tud, netalán mindent jobban tud másoknál, annak fogalma sincs az életről és annak értelméről. A probléma azokkal van, akik még soha semmit nem tettek le az asztalra, de osztják az észt. Na, az baj. Ez a kocsi egyébként olyan, ha csak 1 csavart cserélsz ki újra, már attól is csak jobb lehet.
Whistle
Whistle 7 napja
Ha ennyire vágod a témát miért nincs fent egyetlen videód sem erről a csatornádon? Be is mutathatnád, aztán megyünk jól lefikázzuk. :)
Róbert Széplaki
Pont így gondoltam én is.Persze ezzel itt senki nem foglalkozik.Képernyőn a lehúzás...
Norbert Murányi
4:50 Remek felvetel koszonjuk !
Khinem Saar Yalee
Jó látni, hogy ennyien dolgoznak egyszerre a vén vason. Betolnám ide a hármas golfomat! :)
Quagmire HU
Quagmire HU 8 napja
A tegnap be mutatot Skoda SuperB 2.0 "patent technika és mechanika" a bódé meg elpusztul felette..
A. F.
A. F. 8 napja
15:08 a Starline nem fogja sokáig bírni, főleg a jó magyar utakon... Nem épp az alkatrészpark legtetejét képviseli. Miközben a srác a végén azt mondja prémium alkatrészek kerültek be... Az órabért nem nagyon értettem. Azt miért kell felszorozni hárommal? Ez egy szervíz, miért adódik össze hogy hány ember nyúlt hozzá az autóhoz?
ezsoezso
ezsoezso 7 napja
@Tamás Denem Lehet, hogy én tudom rosszul, de régebben úgy volt, hogy a műhelynek volt egy elég borsos 8-10 ezer Ft-os rézsóradíjja és az ügyfelet nem érdekelte és nem is látta, hogy éppen 1 vagy 10 ember dolgozik az autóján. Egy helyre már beírtam, idézem: "A matek nem, vagy csak kis mértékben változna. Ha feltételezzük, hogy azonos képzettségű emberekről van szó, akkor ami 3 embernek 8 óra. az egynek 24 óra és a rezsióradíjjal megszorozva ugyanakkora összeg jön ki, csak nem 1, hanem 3 nap alatt van kész."
Róbert Nagy
Róbert Nagy 7 napja
Úgy kellett volna felvenni, hogy ne látszódjon a felirat, amúgy is reklám -ha jó, ha rossz- és akkor most fele ennyi komment lenne :)
* Robin
* Robin 7 napja
@A. F. Azért szorzódik fel, mert ezen a helyen a munkadíjból élnek, az eladott párezer ft-os darabárú szilenteken szinte semmi haszon sincs míg egy rendes autószervízben inkább az alkatrészen keresnek, főleg nagyobb értékű javítások esetén. Ezen nincs semmi meglepő, amióta ez a kedvezményes Unix/Bárdi rendszer van ez megy.
A. F.
A. F. 8 napja
@Tamás Denem Látom nem értetted amit írtam. Mindegy
Dániel Várkonyi
Előre Starline lengéscsillapító került, hátra Magnum Technology. Egyiket sem nevezném prémium utángyártott alkatrésznek, ellenkezőleg, ezek a lehető legolcsóbbak a piacon. Ettől függetlenül, így hogy minden egyben volt cserélve biztos jó darabig megállják a helyüket.
Zoltan V.
Zoltan V. Napja
@Dániel Várkonyi Én sem autószerelő nem vagyok, se nem foglalkozom autókkal. Csak egy egyszerű tulaj vagyok, aki egyrészt 20 éve autózik és nagyon sokkal többet megy az átlagnál, másrészt "az asszony" kocsijára is figyel. Szerintem a "szentháromságban" (3 legnagyobb autóalkatrész-kereskedés) vásárolt legolcsóbb termék is megfelelő minőségű kell legyen. Lehet, hogy kevésbé tartós, de az átlag számára semmilyen észrevehető különbség nincs egy sokkal drágább márkához képest. Aki megy havi 1000 km-t, nem számít neki, hogy az alkatrész nem 150, hanem csak mondjuk 120, vagy 100 ezer km-t bír ki. Már, ha egyáltalán kevesebbet bír, mert ez sem biztos. Gumiból azonban szerintem nagyon fontos, hogy a legjobbak közül válogasson az ember. Ott hatalmas és nagyon észrevehető a különbség a prémium (Goodyear, Michelin stb.) és a gagyi (LimLom és társai) között.
Dániel Várkonyi
@Zoltan V. én nem ítélkeztem az adott gyártó felett. Jó-e vagy sem. A videóban szereplő talán tulaj szavaira reagáltam. Én simán beraktam volna a GTS Vectrámba a Magnumot, de a GTS kivitel miatt sajna csak a Sachs kerülhetett szóba. Nagykernél kedvezmény nélkül ez a 4 lengéscsillapító 2kiló lett volna. Mivel ezzel foglalkozom fél áron volt, de még így is sokkal drágább mint egy Magnum technology. Remélem tartós lesz benne ,bár 2 évnél tovább nem lesz nálam az autó, szóval nálam csak nem lesz már ezzel baj.
Zoltan V.
Zoltan V. Napja
Én mindig valóban prémium kategóriás alkatrészeket veszek az autómhoz, de egyre inkább kezdek a középkategória felé menni. Miért? Mert egyre több rossz tapasztalatom van a nagy nevű gyártókkal. Prémium ablaktörlő lapát szett 12 ezer Ft. Három hónap után már csíkozott, fél év után ki kellett cserélni. Egy sokkal kevésbé neves gyártó szettje 3500 forintért 3 évet bírt ugyanolyan felhasználás mellett. Prémium hátsó fékbetét szett 15 ezer forint. Az fék szétszedése után az összeszerelésnél kiderül, hogy egy szegecs majdnem egy mm-rel vastagabb benne a gyárinál, ezért nem megy a helyére. Vissza kellett vinni, helyette csak egy középkategóriás volt nekik, ami a felébe került, de tökéletesen illeszkedett. Prémium trapézgömbfej (trapézzal együtt) az összeszerelésnél derül ki, hogy a trapéz furata nem 13 mm, mint a gyári, hanem 12, így sem a furat, sem a hozzá adott csavar nem stimmel. Kevésbé neves és drága gyártó terméke pedig ismét passzolt... Stb.
Zsolti Zsolt
Zsolti Zsolt 7 napja
Akkor meg kamuzik a szerelo. Na ide se viszek kocsit. Szep kis reklam....
tailor13
tailor13 7 napja
Pláne, hogy elöl Kayaba volt benne...
B Gergő
B Gergő 8 napja
Leírnám, hogy E46-al mivel érdemes számolni (ezek covid előtti, 2-3 éves árak!) Meyle HD első lengőkarok, HD szilentekkel 60k/oldal Stab szilentek, stab pálcák, külső gömbfejek összesen 20k/oldal Felújított kormánymű új gumiharangokkal, axiálokkal kb ~100k Munkadíj 0ft, mert én cseréltem otthon. :) Hátul e46 esetében erősen ajánlott a padlólemez megerősítés, hegesztés, mert kirohad és szétszakad. Poliuretán bölcső, difi, lengőkar szilentek, gátlók cseréjével kb ~500k profi szervizben.
tailor13
tailor13 6 napja
@Róbert Nagy inkább jól meggondolja, milyen német prémiumot vesz. Van olyan, ahol nem kell befejezni a gyártást a vásárlás után...
Róbert Nagy
Róbert Nagy 7 napja
Ha az ember spórolni akar, nem vesz német prémiumot. Ennyi. Ha meg nem akar, akkor ne csodálkozzon.
Equinsu Ocha
Equinsu Ocha 8 napja
hát a csonkálvány meg a lengéscsillapító ,,nyilván letakarítva rozsdamentesítve" rész elmaradt pedig jól hangzott
Gyula Horváth
Ennek az autónak már full mindegy....
Ákos Romhányi
a bölcső le lett kenve, ha jól figyeltem
Slim Shady
Slim Shady 8 napja
300.000ft sok egy szinte komplett futóműért? Úgy,h. 15 évig semmi nem volt cserélve rajta. Igazi fillérbaszó........ Ezért rohangál annyi szutyok széthulló fos az utakon.....
tailor13
tailor13 6 napja
Starline és Magnum lengéscsillapítókkal? Sok. Összekattintgattam ezeket az alkatrészeket (lengéscsillapító, lengőkar, miegyéb) egy ismert webáruházban, lakossági árakon, 96 ezer forinton innen volt a végösszeg, négy Kayaba lengéscsillapítóval, SKF lengőkarokkal, Sachs toronycsapággyal, stb. Egyik sem Starline-Magnum szint, és majdnem egy tank benzin árával még olcsóbb is, mindenféle kedvesség és hasonlók nélkül.
Pálmaliget
Pálmaliget 8 napja
Ertem h nem ingyen dolgozik senki de mas 1 honap alatt nem keres ennyit mint ezek par ora alatt
Zoltan V.
Zoltan V. Napja
@Zoltán Nagy A szervizek előre nem látható idejű munkánál órabérben szoktak dolgozni és nem per fő. Egy átlagos szerviz nettó 10 ezer forint körüli órabérrel dolgozik úgy, hogy az esetek többségében 1, azaz egy szakember tud érdemi munkát végezni, így csak ő, azaz ember szerel. Ha mégis kell valamiért egy bizonyos ponton egy másik ember segítsége, akkor a kolléga arra az időre besegít, aztán megy is vissza a saját dolgát csinálni, azaz általában egy másik autót szerelni. Sehol sem találkoztam még olyannal, ahol per fő számolták volna az órabért és három ember dolgozott volna az autón. Kizártnak tartom, hogy mind a 3 folyamatosan dolgozott volna az autón.
Zoltán Nagy
Zoltán Nagy 8 napja
Más zsebreteszi a fizetését és nem tart fenn céget, nem fizet béreket és járulékokat, nem ruház be gépekre eszközökre , műhelyre.... Fizetést összevetni céges bevétellel nem kis marhaság
Lacike
Lacike 8 napja
Nem is tudtam hogy a Starline prémium márka a KYB az igen...premiumok nem szoktak olcsók lenni azért 😃
Sotus Bálint
@Chris Seabird kayaba többet mond?
tailor13
tailor13 7 napja
@Chris Seabird próbáltad is, vagy csak a három betűből tippelsz erre? Nekem csak két autóban van, meg az ismeretségi körben még további 4-5-ben, a lakossági (nem Koni, és egyéb tuningcuccok) kategóriában tapasztalataim alapján nagyjából az egyik legjobb, és jellemzően meglehetősen tartós is... Van Magnum is az egyik autóban (ezzel vettük, vásárlás előtt pár hónappal építettette be az előző tulaj), na az hitvány, bizonyos helyzetekben életveszélyes. Lip, és társai szintén zenész...
Tom Tom
Tom Tom 8 napja
@Chris Seabird a Kyb gyári beszállító ,autók nagyon nagy részében gyárilag ilyen van
Chris Seabird
Chris Seabird 8 napja
nem ismerem az otthoni markakat, the KYB az kuka minoseg sztem
Sanyey
Sanyey 8 napja
Ééés a szervizes bácsi mindjárt bulshittel indít.. gyakorlatilag minden egyes nap cserélünk valamelyik állásunkon hátsó híd szilentet valamiben.. az F Astra pont a legkevésbé szívás ilyen tekintetben. Kb 3 óra a meló még akkoris ha beleszámolod a légtelenítést meg esetlegesen a szilentek kiégetését/szilentházak ki szúrófűrészelését.
Adrian Thomas
Adrian Thomas 8 napja
A rulettkerék astra adásai mindig új dolgot hoznak az életembe most például azt hogy a Starline egy prémium minőségű után gyártott alkatrész...
Csendes Elme
Csendes Elme 5 napja
😂
Andersen Hans
Andersen Hans 6 napja
A prémium utáni alkatrész ... így volna helyes 🤣
Norbert Rövid
Én már töröltem a Bilstein gátlókat az online kosarból, helyette prémiumot tettem bele. :)
Lancelotlovag
Lancelotlovag 8 napja
Az a szomorú valóság, hogy senki sem fog 300 ezret rákölteni egy sima futómű karbantartás miatt arra az autóra, aminek az egész értéke ennyi. Én sem tenném, gazdaságilag teljesen irreális.
Po Ja
Po Ja 7 napja
Nyilván azért kell egyszerre ennyit rákölteni, mert korábban semmit nem csináltak meg rajta, és minden szépen összegyűlt. Ha apránként kicserélik amiket kell, akkor nem kellene egyszerre az összes dolgot. Természetesen akkor is az összeg rámenne, de apránként, nem egyszerre. És ez még mindig nem több millió, mint egy új autó ára. Nem mindenkinek telik rá.
* Robin
* Robin 8 napja
@Zoltán Nagy 100%-ban egyetértek. Az autó az egy használati tárgy aminek van értékvesztése, amortizációja és még karban is kell tartani. A legrosszabb amit a pénzeddel tehetsz, hogy egy autót fenntartasz főleg, ha kölcsönre veszed meg mert akkor triplán tökönszúrod magad, kivéve ha nem valami exklúziv autót veszel aminek növekedik az értéke (általában ikonikus, jól felszerelt, erős, különleges autók értéke nő pl BMW E30 325i coupé). A legnagyobb baj, hogy sokan olyan autót vesznek maguknak amit nem tudnak fenntartani, ez az emberek 60-70 százalékára igaz, mert kell a BMW a nettó 220-as fizetésből aztán amikor jön egy 300 ezres kiadás akkor meg levegőt nem kap a tulaj és kezdődik a "nem lehet bontott? ; van egy haverom olcsóbban megcsinálja ; majd én hozok alkatrészt, autodoc-on van ridex is " stb és a végén egy összetákolt kupac fos lesz, de örül a tulaj mert olcsón megúszta és végre megy a csoda kocsija, két hét múlva meg fejreáll az árokban egy "közúti gyorsulásiverseny" közben
Zoltán Nagy
Zoltán Nagy 8 napja
Autó használata "gazdaságilag" értelmezhetetlen. Ilyen alapon semmilyen javítás nem éri meg. Soha nem fogja árban, pénzben visszahozni. Biztonságos használatban annál inkább. Nálunk valami teljesen defektes gondolkodás van , két féle képp. Vagy megveszi a valamilyen állapotú használt autót és használja amíg szét nem esik, mert nem éri meg a karbantartás. Sokszor önmagát és másokat is veszélyeztetve a rommal amivel jár. A másik megveszi a valamilyen állapotú használt autóját évek és súlyos pénzkötekeg árán rendbe hozza és amikor már minden rendben lenne és lehetne kevesebb gonddal használni akkor közli hogy már túl öreg,.Eladja legtöbbször nagyot bukva pénzben. Vesz egy ugyan pár évvel fiatalabb, de teljesen bizonytalan állapotút és kezdi előlről a szopó roller futamot
L888
L888 8 napja
Az a baj hogy sokan az árát nézik, ami pont azért annyi és nem újkori ára mert rá kell költeni. Cserébe ha kipofozod akkor sok ideig autózhatsz szinte minimális költséggel és cserébe értékvesztésről nem beszélhetünk, nem úgy mint egy pár éves autóról ahol szintén költeni kell cserébe az értékvesztés is komoly összeg. Egy mai modern túlbonyolított autón egy apróbb hiba feltárása, megoldása annyiba kerül mint egy ilyen autó teljes futómű felújítása, elgondolkodtató.
L888
L888 8 napja
@* Robin És ezt még megfűszerezik a barom módon vezetéssel... Jampiskodnak, a futómű meg kiesik alóluk
Következő
He Blew Too Hard 🙈🙈🙈
1:00
Mans AUDI 80 B4 1.9TDI
26:28
Megtekintés 4 E
He Blew Too Hard 🙈🙈🙈
1:00
LEHALLGATTAK! (By:. Peti)
2:03
Megtekintés 346 E